Regulamin usługi BETiS hotline UK
Ostatnia aktualizacja: 2021-12-29
§1
Definicje
- Usługi - wsparcie merytoryczne dla serwisów samochodowych lub niezależnych osób w zakresie naprawy pojazdów samochodowych w formie telefonicznej infolinii technicznej (szczegółowy zakres merytoryczny Usług znajduje się w załączniku 1)
- Usługodawca - Biuro Ekspertyz Technicznych i Szkoleń Sławomir Olszowski z siedzibą w Polsce przy ul. Mireckiego 12/8, 26-600 Radom, REGON 140421138, NIP 7961324115
- Usługobiorca - podmiot korzystający z Usług Usługodawcy, zamieszkujący lub prowadzący działalność w Wielkiej Brytanii, który jest stroną Umowy i który zobowiąże się do przestrzegania niniejszego Regulaminu
- Umowa – umowa zawarta pomiędzy Usługodawcą a Usługobiorcą, której celem jest świadczenie Usług na rzecz Usługobiorcy i której szczegółowe warunki zostały określone w Regulaminie
- Operator płatności - firma obsługująca transakcje kartami płatniczymi: Stripe Payments Europe, Ltd.
- Strony - Usługodawca i Usługobiorca
- E-mail Usługobiorcy - adres e-mail podany przez Usługobiorcę podczas wypełniania formularza rejestracyjnego, służący do wszelkich celów pisemnej korespondencji między Usługodawcą a Usługobiorcą
- E-mail Usługodawcy - hotline@ekspertyzy-szkolenia.pl - adres Usługodawcy, służący do wszelkich celów pisemnej korespondencji między Usługodawcą a Usługobiorcą
§2
Zasady korzystania z Usług
- Korzystanie z Usług wymaga od Usługobiorcy dokonania akceptacji warunków Regulaminu oraz Polityki prywatności, co jest równoznaczne z zawarciem Umowy bez konieczności sporządzenia odrębnej umowy.
- Usługi działają na zasadzie miesięcznej subskrypcji.
- W celu uzyskania dostępu do Usług, Usługobiorca wypełnia formularz znajdujący się na dole strony www.betis.com.pl/hotline/pl/UK/ i wprowadza dane karty płatniczej na stronie Operatora płatności. Informacje niezbędne zostały oznaczone gwiazdką i są to:
- Imię i nazwisko zamawiającego
- Adres zamawiającego (do faktury)
- E-mail kontaktowy
- Numer telefonu uzyskujący dostęp
- Dane karty płatniczej (na kolejnej stronie u Operatora płatności)
- Nazwa firmy
- Numer VAT w Wielkiej Brytanii
- Adres firmy
- Korzystanie z Usług wymaga od Usługobiorcy posiadania telefonu z numerem zarejestrowanym w Wielkiej Brytanii (zaczynającym się od +44) oraz wykupionej możliwości wykonywania połączeń w obrębie Wielkiej Brytanii.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do odmowy świadczenia Usług i wyłączenia dostępu w przypadku złamania prawa lub postanowień niniejszego Regulaminu.
- W ramach jednej subskrypcji Usług, Usługodawca uruchamia dostęp jednemu numerowi telefonu.
- Dokumenty wymieniane między Usługodawcą a Usługobiorcą w ramach świadczenia Usług będą przesyłane za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres E-mail Usługobiorcy oraz adres E-mail Usługodawcy.
§3
Warunki świadczenia usług
- Usługi są świadczone w języku angielskim i polskim, gdzie:
- numer infolinii angielskiej to +44 20 8089 9600
- numer infolinii polskiej to +44 20 8157 0701
- Usługodawca jest zobligowany jako profesjonalista do świadczenia Usług z należytą starannością. Usługodawca wskazuje, że Usługi będą wykonywane przez kompetentne osoby. Zobligowanie Usługodawcy do świadczenia Usług rozpoczyna się w momencie udanego wprowadzenia danych karty płatniczej i autoryzacji płatności u Operatora płatności.
- Czas pracy infolinii - od poniedziałku do piątku (w dni robocze) w godzinach od 07:00 do 15:00 czasu w Wielkiej Brytanii (GMT+0 w zimie, GMT+1 w lecie). Nie dotyczy okresów podczas trwania tzw. "siły wyższej" oraz dni, które w Polsce są ustawowo wolne od pracy. Zarówno Usługodawca jak i Usługobiorca są świadomi, że w każdym roku kalendarzowym wystąpi kilka dni, które są dniem powszednim w Wielkiej Brytanii, a dniem ustawowo wolnym od pracy w Polsce. Jako "siłę wyższą" rozumie się nadzwyczajne zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależne od Stron i któremu Strony nie mogą zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, w szczególności: wojna, stan nadzwyczajny, klęska żywiołowa, epidemia, ograniczenia związane z kwarantanną, rewolucje, zamieszki i strajki.
- Celem działania BETiS hotline UK jest przekazanie w formie szkolenia interaktywnego w czasie rozmowy telefonicznej metody rozwiązania problemu serwisowego, występującego podczas naprawy pojazdu wykonywanej przez Usługobiorcę.
- W przypadku, gdy konsultant Usługodawcy nie jest w stanie udzielić odpowiedzi w trakcie rozmowy telefonicznej, jest zobowiązany oddzwonić.
- Usługodawca może udzielać porad dla Usługobiorcy wyłącznie w przypadku, gdy połączenie telefoniczne następuje z numeru uprawnionego przez Usługobiorcę w trakie rejestracji. Usługobiorca może w dowolnym momencie i bezpłatnie zmienić uprawniony numer telefonu na inny poprzez przesłanie prośby drogą mailową.
- Usługodawca będzie nagrywał rozmowy w celu kontroli jakości i przechowywał je przynajmniej przez okres jednego miesiąca.
- Usługobiorca obowiązany jest do korzystania z Usług w sposób zgodny z prawem z poszanowaniem dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Usługodawcy oraz osób trzecich.
- Usługodawca nie udziela odpowiedzi na pytania obraźliwe lub naruszające dobra osobiste osób trzecich, albo w inny sposób bezprawne.
- Usługodawca nie odpowiada za szkody powstałe po stronie Usługobiorcy lub osób trzecich w związku ze świadczeniem Usług. Wszelka odpowiedzialność Usługodawcy z tytułu świadczonych Usług jest wyłączona.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do prowadzenia niezbędnych prac konserwacyjnych systemów teleinformatycznych, mogących powodować tymczasowe utrudnienia lub uniemożliwienie Usługobiorcom korzystanie z Usług.
§4
Płatności
- Płatność dokonywana jest z góry za miesiąc, którego dotyczy.
- Za wykonanie Usług, Usługobiorca zapłaci Usługodawcy wynagrodzenie w kwocie:
- Jeśli jest firmą (podatnikiem VAT): £79 (słownie: siedemdziesiąt dziewięć funtów brytyjskich) za miesiąc dostępu do Usług. Taka kwota będzie pobierana z karty Usługobiorcy i stanowi kwotę netto. Podatek VAT Usługobiorca rozlicza sam na zasadzie tzw. "odwrotnego obciążenia" (ang. "reverse charge").
- Jeśli nie jest firmą (nie jest podatnikiem VAT): £79 brutto (słownie: siedemdziesiąt dziewięć funtów brytyjskich brutto) za miesiąc dostępu do Usług.
- Pierwszy miesiąc (30 dni) świadczenia Usług uznawany jest jako okres testowy, który jest zwolniony z konieczności zapłaty.
- Kwota wynagrodzenia określona w §4 pkt 2 może być modyfikowana przez Usługodawcę z zastrzeżeniem, że Usługodawca musi poinformować Usługobiorcę o modyfikacji kwoty wynagrodzenia przynajmniej miesiąc wcześniej poprzez przesłanie wiadomości mailowej na adres e-mail Usługobiorcy. W takim przypadku Usługobiorca będzie mieć możliwość anulowania subskrypcji, podobnie jak w każdym innym momencie trwania subskrypcji.
- Płatność będzie pobierana przez Usługodawcę automatycznie raz w miesiącu. W przypadku kilku kolejnych nieudanych prób pobrania kwoty za Usługi, po 7 dniach Usługodawca wyłączy dostęp do Usług Usługobiorcy.
- Usługobiorca upoważnia Usługodawcę do zapisania metod płatności i comiesięcznego automatycznego pobierania opłat z ich użyciem tak długo, dopóki Usługobiorca nie anuluje subskrypcji.
- Subskrypcja będzie co miesiąc automatycznie odnawiana bez powiadomienia, dopóki Usługobiorca jej nie anuluje.
- Płatność wynagrodzenia za Usługi w każdym miesiącu trwania subskrypcji odbywa się za pośrednictwem systemu obsługi płatności Operatora płatności.
- Za dokonanie zapłaty ceny uważa się moment uznania rachunku bankowego wskazanego przez Usługodawcę.
- Usługobiorca wyraża zgodę na przesyłanie faktur w formacie PDF, drogą elektroniczną na adres E-mail Usługobiorcy.
§5
Czas trwania Umowy
- Umowa zostaje zawarta na czas nieokreślony.
- Umowa może zostać rozwiązana przez każdą ze stron w dowolnym momencie drogą elektroniczną. W przypadku anulowania subskrypcji przez Usługobiorcę w trakcie okresu, za który zapłacił, Usługi będą świadczone do końca okresu rozliczeniowego.
§6
Przetwarzanie danych osobowych
- W celu realizacji Umowy i na jej podstawie Usługodawca przetwarza dane Usługobiorcy i w niektórych przypadkach również osoby uprawnionej przez Usługobiorcę do korzystania Usług (np. pracownika Usługobiorcy) w zakresie i przez okres niezbędny dla świadczenia Usług lub ich rozliczenia. Pełna informacja dotycząca przetwarzania danych znajduje się na stronie www.betis.com.pl/hotline/pl/UK/polityka-prywatnosci/.
- Usługobiorca dopełni obowiązku informacyjnego dotyczącego przetwarzania danych osobowych względem wszystkich osób, które zostaną przez niego upoważnione do korzystania z Usług. Dane osobowe osób dzwoniących na infolinię, które przetwarza Usługodawca, to imię i nazwisko upoważnionego, numer telefonu oraz głos (nagranie rozmowy). Dzięki temu Usługodawca nie będzie musiał odtwarzać informacji o przetwarzaniu danych osobowych i nagrywaniu rozmów przy każdym połączeniu telefonicznym. Aby obowiązek informacyjny został dopełniony, wystarczy, że osoby upoważnione przez Usługobiorcę zapoznają się z polityką prywatności na stronie www.betis.com.pl/hotline/pl/UK/polityka-prywatnosci/ oraz podpiszą krótką informację, że się z nią zapoznały. W przypadku niedopełnienia tego obowiązku informacyjnego Usługobiorca poniesie wszelkie konsekwencje, które mogą z tego wyniknąć.
§7
Postanowienia końcowe
- Dla uniknięcia wątpliwości Strony postanawiają, że w przypadku, gdyby jakakolwiek część niniejszej Umowy okazała się nieważna lub w inny sposób prawnie wadliwa, pozostała część Umowy pozostanie w mocy.
- Prawem właściwym dla niniejszej Umowy jest prawo polskie.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn, informując o tym Usługobiorcę drogą mailową.
Załącznik 1 - zakres merytoryczny
W chwili obecnej ograniczamy się do pomocy w zakresie samochodów osobowych:
- Pełny zakres silników diesla
- Pełny zakres silników benzynowych
- Silniki zasilane paliwami alternatywnymi LPG, CNG
- Pojazdy hybrydowe
- Pojazdy elektryczne
- Systemy bezpieczeństwa czynnego: ABS, ESP
- Systemy bezpieczeństwa biernego: SRS, ochrona pieszych
- Systemy wspomagania układów kierowniczych: hydrauliczne, elektro-hydrauliczne, elektryczne
- Zawieszenia aktywne
- Systemy oczyszczania spalin: DPF, SCR, GPF
- Systemy klimatyzacji
- Systemy komfortu: centralny zamek, oświetlenie, układy wspomagania parkowania, infotainment, systemy asystujące kierowcy
- Pełna analiza schematów elektrycznych – pomoc w wykonaniu diagnostyki i sprawdzenia układu elektrycznego
- Analiza schematów ideowych – wyjaśnienie sposobu działania poszczególnych systemów i układów
- Bezpieczniki i przekaźniki
- Pełna pomoc z zakresu automatycznych skrzyń biegów, w szczególności:
- Procedury obsługowe
- Dobór płynów eksploatacyjnych
- Procedury serwisowe
- Procedury naprawcze
- Diagnostyka komputerowa
- Pomoc w znalezieniu i określeniu uszkodzenia: zarówno elektroniki jak i mechaniki
- Dynamiczna wymiana oleju
- Diagnostyka komputerowa:
- problemy z podłączeniem i odczytaniem informacji
- analiza odczytanych kodów usterek
- analiza wartości rzeczywistych
- prowadzenie krok po kroku w diagnostyce danego systemu i ustaleniu przyczyny danego problemu
- procedury diagnostyczne (kodowanie, testy elementów, adaptacje itd.)
- Elektronika i elektrotechnika samochodowa
- Kalibracja świateł LED, Full LED, Matrix LED, Matrix LED HD, MULTIBEAM, ...
- Kalibracja radarów i kamer systemów wspomagających pracę kierowcy
- Stosowanie specjalistycznej chemii serwisowej
- Technologie uszczelnień
- Technologie klejenia