Regulamin usługi BETiS hotline UK

Ostatnia aktualizacja: 2021-12-29

§1
Definicje

  • Usługi - wsparcie merytoryczne dla serwisów samochodowych lub niezależnych osób w zakresie naprawy pojazdów samochodowych w formie telefonicznej infolinii technicznej (szczegółowy zakres merytoryczny Usług znajduje się w załączniku 1)
  • Usługodawca - Biuro Ekspertyz Technicznych i Szkoleń Sławomir Olszowski z siedzibą w Polsce przy ul. Mireckiego 12/8, 26-600 Radom, REGON 140421138, NIP 7961324115
  • Usługobiorca - podmiot korzystający z Usług Usługodawcy, zamieszkujący lub prowadzący działalność w Wielkiej Brytanii, który jest stroną Umowy i który zobowiąże się do przestrzegania niniejszego Regulaminu
  • Umowa – umowa zawarta pomiędzy Usługodawcą a Usługobiorcą, której celem jest świadczenie Usług na rzecz Usługobiorcy i której szczegółowe warunki zostały określone w Regulaminie
  • Operator płatności - firma obsługująca transakcje kartami płatniczymi: Stripe Payments Europe, Ltd.
  • Strony - Usługodawca i Usługobiorca
  • E-mail Usługobiorcy - adres e-mail podany przez Usługobiorcę podczas wypełniania formularza rejestracyjnego, służący do wszelkich celów pisemnej korespondencji między Usługodawcą a Usługobiorcą
  • E-mail Usługodawcy - hotline@ekspertyzy-szkolenia.pl - adres Usługodawcy, służący do wszelkich celów pisemnej korespondencji między Usługodawcą a Usługobiorcą

§2
Zasady korzystania z Usług

  1. Korzystanie z Usług wymaga od Usługobiorcy dokonania akceptacji warunków Regulaminu oraz Polityki prywatności, co jest równoznaczne z zawarciem Umowy bez konieczności sporządzenia odrębnej umowy.
  2. Usługi działają na zasadzie miesięcznej subskrypcji.
  3. W celu uzyskania dostępu do Usług, Usługobiorca wypełnia formularz znajdujący się na dole strony www.betis.com.pl/hotline/pl/UK/ i wprowadza dane karty płatniczej na stronie Operatora płatności. Informacje niezbędne zostały oznaczone gwiazdką i są to:
    • Imię i nazwisko zamawiającego
    • Adres zamawiającego (do faktury)
    • E-mail kontaktowy
    • Numer telefonu uzyskujący dostęp
    • Dane karty płatniczej (na kolejnej stronie u Operatora płatności)
    Informacje dodatkowe (nieobowiązkowe) to na przykład takie, które są potrzebne do wystawienia faktury na firmę, tj.:
    • Nazwa firmy
    • Numer VAT w Wielkiej Brytanii
    • Adres firmy
    W przypadku braku informacji dodatkowych płatności zostaną zrealizowane na zasadach świadczenia usług dla osoby fizycznej.
  4. Korzystanie z Usług wymaga od Usługobiorcy posiadania telefonu z numerem zarejestrowanym w Wielkiej Brytanii (zaczynającym się od +44) oraz wykupionej możliwości wykonywania połączeń w obrębie Wielkiej Brytanii.
  5. Usługodawca zastrzega sobie prawo do odmowy świadczenia Usług i wyłączenia dostępu w przypadku złamania prawa lub postanowień niniejszego Regulaminu.
  6. W ramach jednej subskrypcji Usług, Usługodawca uruchamia dostęp jednemu numerowi telefonu.
  7. Dokumenty wymieniane między Usługodawcą a Usługobiorcą w ramach świadczenia Usług będą przesyłane za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres E-mail Usługobiorcy oraz adres E-mail Usługodawcy.

§3
Warunki świadczenia usług

  1. Usługi są świadczone w języku angielskim i polskim, gdzie:
    • numer infolinii angielskiej to +44 20 8089 9600
    • numer infolinii polskiej to +44 20 8157 0701
  2. Usługodawca jest zobligowany jako profesjonalista do świadczenia Usług z należytą starannością. Usługodawca wskazuje, że Usługi będą wykonywane przez kompetentne osoby. Zobligowanie Usługodawcy do świadczenia Usług rozpoczyna się w momencie udanego wprowadzenia danych karty płatniczej i autoryzacji płatności u Operatora płatności.
  3. Czas pracy infolinii - od poniedziałku do piątku (w dni robocze) w godzinach od 07:00 do 15:00 czasu w Wielkiej Brytanii (GMT+0 w zimie, GMT+1 w lecie). Nie dotyczy okresów podczas trwania tzw. "siły wyższej" oraz dni, które w Polsce są ustawowo wolne od pracy. Zarówno Usługodawca jak i Usługobiorca są świadomi, że w każdym roku kalendarzowym wystąpi kilka dni, które są dniem powszednim w Wielkiej Brytanii, a dniem ustawowo wolnym od pracy w Polsce. Jako "siłę wyższą" rozumie się nadzwyczajne zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależne od Stron i któremu Strony nie mogą zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, w szczególności: wojna, stan nadzwyczajny, klęska żywiołowa, epidemia, ograniczenia związane z kwarantanną, rewolucje, zamieszki i strajki.
  4. Celem działania BETiS hotline UK jest przekazanie w formie szkolenia interaktywnego w czasie rozmowy telefonicznej metody rozwiązania problemu serwisowego, występującego podczas naprawy pojazdu wykonywanej przez Usługobiorcę.
  5. W przypadku, gdy konsultant Usługodawcy nie jest w stanie udzielić odpowiedzi w trakcie rozmowy telefonicznej, jest zobowiązany oddzwonić.
  6. Usługodawca może udzielać porad dla Usługobiorcy wyłącznie w przypadku, gdy połączenie telefoniczne następuje z numeru uprawnionego przez Usługobiorcę w trakie rejestracji. Usługobiorca może w dowolnym momencie i bezpłatnie zmienić uprawniony numer telefonu na inny poprzez przesłanie prośby drogą mailową.
  7. Usługodawca będzie nagrywał rozmowy w celu kontroli jakości i przechowywał je przynajmniej przez okres jednego miesiąca.
  8. Usługobiorca obowiązany jest do korzystania z Usług w sposób zgodny z prawem z poszanowaniem dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Usługodawcy oraz osób trzecich.
  9. Usługodawca nie udziela odpowiedzi na pytania obraźliwe lub naruszające dobra osobiste osób trzecich, albo w inny sposób bezprawne.
  10. Usługodawca nie odpowiada za szkody powstałe po stronie Usługobiorcy lub osób trzecich w związku ze świadczeniem Usług. Wszelka odpowiedzialność Usługodawcy z tytułu świadczonych Usług jest wyłączona.
  11. Usługodawca zastrzega sobie prawo do prowadzenia niezbędnych prac konserwacyjnych systemów teleinformatycznych, mogących powodować tymczasowe utrudnienia lub uniemożliwienie Usługobiorcom korzystanie z Usług.

§4
Płatności

  1. Płatność dokonywana jest z góry za miesiąc, którego dotyczy.
  2. Za wykonanie Usług, Usługobiorca zapłaci Usługodawcy wynagrodzenie w kwocie:
    • Jeśli jest firmą (podatnikiem VAT): £79 (słownie: siedemdziesiąt dziewięć funtów brytyjskich) za miesiąc dostępu do Usług. Taka kwota będzie pobierana z karty Usługobiorcy i stanowi kwotę netto. Podatek VAT Usługobiorca rozlicza sam na zasadzie tzw. "odwrotnego obciążenia" (ang. "reverse charge").
    • Jeśli nie jest firmą (nie jest podatnikiem VAT): £79 brutto (słownie: siedemdziesiąt dziewięć funtów brytyjskich brutto) za miesiąc dostępu do Usług.
    • Pierwszy miesiąc (30 dni) świadczenia Usług uznawany jest jako okres testowy, który jest zwolniony z konieczności zapłaty.
  3. Kwota wynagrodzenia określona w §4 pkt 2 może być modyfikowana przez Usługodawcę z zastrzeżeniem, że Usługodawca musi poinformować Usługobiorcę o modyfikacji kwoty wynagrodzenia przynajmniej miesiąc wcześniej poprzez przesłanie wiadomości mailowej na adres e-mail Usługobiorcy. W takim przypadku Usługobiorca będzie mieć możliwość anulowania subskrypcji, podobnie jak w każdym innym momencie trwania subskrypcji.
  4. Płatność będzie pobierana przez Usługodawcę automatycznie raz w miesiącu. W przypadku kilku kolejnych nieudanych prób pobrania kwoty za Usługi, po 7 dniach Usługodawca wyłączy dostęp do Usług Usługobiorcy.
  5. Usługobiorca upoważnia Usługodawcę do zapisania metod płatności i comiesięcznego automatycznego pobierania opłat z ich użyciem tak długo, dopóki Usługobiorca nie anuluje subskrypcji.
  6. Subskrypcja będzie co miesiąc automatycznie odnawiana bez powiadomienia, dopóki Usługobiorca jej nie anuluje.
  7. Płatność wynagrodzenia za Usługi w każdym miesiącu trwania subskrypcji odbywa się za pośrednictwem systemu obsługi płatności Operatora płatności.
  8. Za dokonanie zapłaty ceny uważa się moment uznania rachunku bankowego wskazanego przez Usługodawcę.
  9. Usługobiorca wyraża zgodę na przesyłanie faktur w formacie PDF, drogą elektroniczną na adres E-mail Usługobiorcy.

§5
Czas trwania Umowy

  1. Umowa zostaje zawarta na czas nieokreślony.
  2. Umowa może zostać rozwiązana przez każdą ze stron w dowolnym momencie drogą elektroniczną. W przypadku anulowania subskrypcji przez Usługobiorcę w trakcie okresu, za który zapłacił, Usługi będą świadczone do końca okresu rozliczeniowego.

§6
Przetwarzanie danych osobowych

  1. W celu realizacji Umowy i na jej podstawie Usługodawca przetwarza dane Usługobiorcy i w niektórych przypadkach również osoby uprawnionej przez Usługobiorcę do korzystania Usług (np. pracownika Usługobiorcy) w zakresie i przez okres niezbędny dla świadczenia Usług lub ich rozliczenia. Pełna informacja dotycząca przetwarzania danych znajduje się na stronie www.betis.com.pl/hotline/pl/UK/polityka-prywatnosci/.
  2. Usługobiorca dopełni obowiązku informacyjnego dotyczącego przetwarzania danych osobowych względem wszystkich osób, które zostaną przez niego upoważnione do korzystania z Usług. Dane osobowe osób dzwoniących na infolinię, które przetwarza Usługodawca, to imię i nazwisko upoważnionego, numer telefonu oraz głos (nagranie rozmowy). Dzięki temu Usługodawca nie będzie musiał odtwarzać informacji o przetwarzaniu danych osobowych i nagrywaniu rozmów przy każdym połączeniu telefonicznym. Aby obowiązek informacyjny został dopełniony, wystarczy, że osoby upoważnione przez Usługobiorcę zapoznają się z polityką prywatności na stronie www.betis.com.pl/hotline/pl/UK/polityka-prywatnosci/ oraz podpiszą krótką informację, że się z nią zapoznały. W przypadku niedopełnienia tego obowiązku informacyjnego Usługobiorca poniesie wszelkie konsekwencje, które mogą z tego wyniknąć.

§7
Postanowienia końcowe

  1. Dla uniknięcia wątpliwości Strony postanawiają, że w przypadku, gdyby jakakolwiek część niniejszej Umowy okazała się nieważna lub w inny sposób prawnie wadliwa, pozostała część Umowy pozostanie w mocy.
  2. Prawem właściwym dla niniejszej Umowy jest prawo polskie.
  3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego.
  4. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn, informując o tym Usługobiorcę drogą mailową.

Załącznik 1 - zakres merytoryczny

W chwili obecnej ograniczamy się do pomocy w zakresie samochodów osobowych:

  1. Pełny zakres silników diesla
  2. Pełny zakres silników benzynowych
  3. Silniki zasilane paliwami alternatywnymi LPG, CNG
  4. Pojazdy hybrydowe
  5. Pojazdy elektryczne
  6. Systemy bezpieczeństwa czynnego: ABS, ESP
  7. Systemy bezpieczeństwa biernego: SRS, ochrona pieszych
  8. Systemy wspomagania układów kierowniczych: hydrauliczne, elektro-hydrauliczne, elektryczne
  9. Zawieszenia aktywne
  10. Systemy oczyszczania spalin: DPF, SCR, GPF
  11. Systemy klimatyzacji
  12. Systemy komfortu: centralny zamek, oświetlenie, układy wspomagania parkowania, infotainment, systemy asystujące kierowcy
  13. Pełna analiza schematów elektrycznych – pomoc w wykonaniu diagnostyki i sprawdzenia układu elektrycznego
  14. Analiza schematów ideowych – wyjaśnienie sposobu działania poszczególnych systemów i układów
  15. Bezpieczniki i przekaźniki
  16. Pełna pomoc z zakresu automatycznych skrzyń biegów, w szczególności:
    • Procedury obsługowe
    • Dobór płynów eksploatacyjnych
    • Procedury serwisowe
    • Procedury naprawcze
    • Diagnostyka komputerowa
    • Pomoc w znalezieniu i określeniu uszkodzenia: zarówno elektroniki jak i mechaniki
    • Dynamiczna wymiana oleju
  17. Diagnostyka komputerowa:
    • problemy z podłączeniem i odczytaniem informacji
    • analiza odczytanych kodów usterek
    • analiza wartości rzeczywistych
    • prowadzenie krok po kroku w diagnostyce danego systemu i ustaleniu przyczyny danego problemu
    • procedury diagnostyczne (kodowanie, testy elementów, adaptacje itd.)
  18. Elektronika i elektrotechnika samochodowa
  19. Kalibracja świateł LED, Full LED, Matrix LED, Matrix LED HD, MULTIBEAM, ...
  20. Kalibracja radarów i kamer systemów wspomagających pracę kierowcy
  21. Stosowanie specjalistycznej chemii serwisowej
    • Technologie uszczelnień
    • Technologie klejenia