Twój specjalista od diagnostyki na mikroetacie, zawsze gotowy wspomóc Ciebie oraz Twoich mechaników!
Wykorzystaj wiedzę specjalistów.
Od 2006 roku szkolimy mechaników z diagnozy i naprawy pojazdów (za nami już ponad 6700 szkoleń), pomagamy serwisom samochodowym w trudnych przypadkach napraw (średnio 1200-1600 telefonów w miesiącu) i piszemy ekspertyzy dla sądów, policji i firm ubezpieczeniowych (ponad 3000 ekspertyz).
Naprawiaj szybciej.
Nietypowe usterki zabierają mnóstwo czasu - skorzystaj z "telefonu do przyjaciela" i uniknij wielu godzin frustrujących poszukiwań.
Zarabiaj więcej.
Gdy trudną naprawę wykonasz w 2 godziny zamiast 8, zyskasz 6 godzin na naprawę innych pojazdów.
Przypadki z infolinii
EKSPERT: | Jakie to jest auto? |
MECHANIK: | C-Elysée z roku 2014. |
EKSPERT: | Ma Pan numer VIN do niego? |
MECHANIK: | Natürlich! Dyktować? |
EKSPERT: | Poproszę. |
EKSPERT: | To jest diesel? |
MECHANIK: | Tak, 1.6 HDi. BlueHDi. |
EKSPERT: | Który rok Partnera? |
MECHANIK: | Już Panu mówię... 2019 i to jest 100 konny silnik... |
EKSPERT: | Tak, tak, to jest motor BHY, znam go. To ładnie, dziewiętnastka. I macie w silniku błędy? |
MECHANIK: | i chodzi o to... jak należy to zrobić? Czy jest jakaś instrukcja do tego? |
EKSPERT: | W sensie zamienić cały moduł mechatroniczny, tak? Czy sam sterownik? |
MECHANIK: | Tak. Tzn. sterownik, sam sterownik. |
EKSPERT: | Ale wie Pan co, to jest auto z 17 roku... jakie oznaczenie ma tam skrzynia biegów? |
MECHANIK: | DQ381. |
EKSPERT: | Jaki tam jest silnik? |
MECHANIK: | 1.4 benzyna, 103 kW. |
EKSPERT: | Ok, jak dokładnie wygląda sytuacja? |
MECHANIK: | Nie możemy go uruchomić, zachowuje się tak, jakby był słaby akumulator, czyli wysterowanie na rozrusznik, słychać tylko takie tykanie elektromagnesu. I co mogę więcej powiedzieć... sprawdziliśmy instalację, doszliśmy do tego, że jest za słabe wysterowanie ze sterownika silnika na przekaźnik rozrusznika. Mało tego, akumulator jest włożony oczywiście nowy i jak postoi auto przez noc to z rana jak wchodzę do auta, odpalam to jest pstrykanie, ale jak podam drugim akumulatorem prąd tylko i wyłącznie na ten dobry, nowy, włożony akumulator, auto odpala bezproblemowo. |
EKSPERT: | To znaczy, że albo nie macie masy na silniku albo macie przewód wysokoprądowy uszkodzony. |
EKSPERT: | Momencik, który to jest rok? |
MECHANIK: | 2013. |
EKSPERT: | 1.6? |
MECHANIK: | Nie, 2.0. |
EKSPERT: | Ok, jaka moc? |
Zobacz wszystkie przypadki
Najczęściej zadawane pytania
Ile kosztuje konsultacja, a ile subskrypcja?
Pojedyncze konsultacje często składają się z kilku połączeń, ponieważ w wielu przypadkach ekspert prosi mechanika, aby coś sprawdził/zmierzył lub potrzebuje chwili na przeanalizowanie przypadku. Koszt to:
199 zł
za 20-minutową konsultację
379 zł
za 40-minutową konsultację
555 zł/rok
subskrypcja roczna z limitem 1h
gdzie tylko faktyczne minuty połączenia są liczone. W większości przypadków 20 minut jest wystarczające, aby w pełni rozwiązać jeden przypadek.
Jako że bardzo wiele serwisów korzysta z infolinii kilka razy w miesiącu, a niektóre nawet codziennie, stworzyliśmy bardziej korzystne, wolumenowe rozwiązanie polegające na subskrypcji. Połączenia od często dzwoniących serwisów trwają najczęściej 5-10 minut - zauważyły one, że można drastycznie przyspieszyć sobie pracę dzwoniąc często nawet z mniej zaawansowanymi tematami. Jeden mechanik ujął to następująco: "Jak jestem przy aucie to szybciej mi jest zadzwonić do BETiS-u i zapytać o analizę schematu niż pójść umyć ręce, włączyć komputer i znaleźć i przenalizować schemat samemu."
Subskrypcja roczna jest ograniczona do jednej godziny czasu rozmów. Po przekroczeniu tego czasu można dokupić więcej godzin na następujących warunkach:
505 zł
+1h
454,50 zł/h
+5h
(rabat 10%)
razem 5h: 2272,50 zł
429,25 zł/h
+10h
(rabat 15%)
razem 10h: 4292,50 zł
Wszystkie kwoty są kwotami netto.
Kto może korzystać z infolinii?
Z szybkich konsultacji może korzystać teorerycznie każdy - jeśli dzwonisz spoza Polski zalecamy jednak sprawdzić stawki za połączenia do Polski u Twojego operatora telefonicznego.
Subskrypcja BETiS hotline jest przeznaczona na tę chwilę dla osób i firm z Polski lub Wielkiej Brytanii. Wynika to z faktu, że umowa świadczenia usług jest przygotowana na rynki tych krajów oraz w oparciu o przepisy tych krajów. Jeśli mieszkasz w innym kraju i chciałbyś korzystać z infolinii daj nam znać! Postaramy się umożliwić korzystanie z infolinii w Twoim kraju w pierwszej kolejności.
Jaki zakres merytoryczny ma infolinia?
W chwili obecnej ograniczamy się do pomocy w zakresie samochodów osobowych:
- Pełny zakres silników diesla
- Pełny zakres silników benzynowych
- Silniki zasilane paliwami alternatywnymi LPG, CNG
- Pojazdy hybrydowe
- Pojazdy elektryczne
- Systemy bezpieczeństwa czynnego: ABS, ESP
- Systemy bezpieczeństwa biernego: SRS, ochrona pieszych
- Systemy wspomagania układów kierowniczych: hydrauliczne, elektro-hydrauliczne, elektryczne
- Zawieszenia aktywne
- Systemy oczyszczania spalin: DPF, SCR, GPF
- Systemy klimatyzacji
- Systemy komfortu: centralny zamek, oświetlenie, układy wspomagania parkowania, infotainment, systemy asystujące kierowcy
- Pełna analiza schematów elektrycznych – pomoc w wykonaniu diagnostyki i sprawdzenia układu elektrycznego
- Analiza schematów ideowych – wyjaśnienie sposobu działania poszczególnych systemów i układów
- Bezpieczniki i przekaźniki
- Pełna pomoc z zakresu automatycznych skrzyń biegów, w szczególności:
- Procedury obsługowe
- Dobór płynów eksploatacyjnych
- Procedury serwisowe
- Procedury naprawcze
- Diagnostyka komputerowa
- Pomoc w znalezieniu i określeniu uszkodzenia: zarówno elektroniki jak i mechaniki
- Dynamiczna wymiana oleju
- Diagnostyka komputerowa:
- problemy z podłączeniem i odczytaniem informacji
- analiza odczytanych kodów usterek
- analiza wartości rzeczywistych
- prowadzenie krok po kroku w diagnostyce danego systemu i ustaleniu przyczyny danego problemu
- procedury diagnostyczne (kodowanie, testy elementów, adaptacje itd.)
- Elektronika i elektrotechnika samochodowa
- Kalibracja świateł LED, Full LED, Matrix LED, Matrix LED HD, MULTIBEAM, ...
- Kalibracja radarów i kamer systemów wspomagających pracę kierowcy
- Stosowanie specjalistycznej chemii serwisowej
- Technologie uszczelnień
- Technologie klejenia
W jakich godzinach mogę korzystać z infolinii?
Nasza infolinia działa obecnie w dni robocze w godzinach 08:00-16:00 czasu polskiego.
Masz inne pytanie?
Zadzwoń na nr +48 510 566 088 lub napisz do nas wypełniając poniższy formularz.