BETiS hotline jumbotron

Skonsultuj się z ekspertem podczas naprawy pojazdu trudnego do zdiagnozowania lub wymagającego specjalistycznej wiedzy.

Partnerzy infolinii:

Wykorzystaj wiedzę specjalistów.

Od 2006 roku szkolimy mechaników z diagnozy i naprawy pojazdów (za nami już ponad 6700 szkoleń), pomagamy serwisom samochodowym w trudnych przypadkach napraw (średnio 1200-1600 telefonów w miesiącu) i piszemy ekspertyzy dla sądów, policji i firm ubezpieczeniowych (ponad 3000 ekspertyz).

Naprawiaj szybciej.

Nietypowe usterki zabierają mnóstwo czasu - skorzystaj z "telefonu do przyjaciela" i uniknij wielu godzin frustrujących poszukiwań.

Zarabiaj więcej.

Gdy trudną naprawę wykonasz w 2 godziny zamiast 8, zyskasz 6 godzin na naprawę innych pojazdów.

Pierwszy miesiąc gratis.

Po zarejestrowaniu możesz spokojnie potestować hotline przez miesiąc i anulować subskrypcję w każdym momencie.

Przypadki z infolinii

EKSPERT:Jakie to jest auto?
MECHANIK:C-Elysée z roku 2014.
EKSPERT:Ma Pan numer VIN do niego?
MECHANIK:Natürlich! Dyktować?
EKSPERT:Poproszę.
Czytaj dalej...

EKSPERT:To jest diesel?
MECHANIK:Tak, 1.6 HDi. BlueHDi.
EKSPERT:Który rok Partnera?
MECHANIK:Już Panu mówię... 2019 i to jest 100 konny silnik...
EKSPERT:Tak, tak, to jest motor BHY, znam go. To ładnie, dziewiętnastka. I macie w silniku błędy?
Czytaj dalej...

MECHANIK:i chodzi o to... jak należy to zrobić? Czy jest jakaś instrukcja do tego?
EKSPERT:W sensie zamienić cały moduł mechatroniczny, tak? Czy sam sterownik?
MECHANIK:Tak. Tzn. sterownik, sam sterownik.
EKSPERT:Ale wie Pan co, to jest auto z 17 roku... jakie oznaczenie ma tam skrzynia biegów?
MECHANIK:DQ381.
Czytaj dalej...

EKSPERT:Jaki tam jest silnik?
MECHANIK:1.4 benzyna, 103 kW.
EKSPERT:Ok, jak dokładnie wygląda sytuacja?
MECHANIK:Nie możemy go uruchomić, zachowuje się tak, jakby był słaby akumulator, czyli wysterowanie na rozrusznik, słychać tylko takie tykanie elektromagnesu. I co mogę więcej powiedzieć... sprawdziliśmy instalację, doszliśmy do tego, że jest za słabe wysterowanie ze sterownika silnika na przekaźnik rozrusznika. Mało tego, akumulator jest włożony oczywiście nowy i jak postoi auto przez noc to z rana jak wchodzę do auta, odpalam to jest pstrykanie, ale jak podam drugim akumulatorem prąd tylko i wyłącznie na ten dobry, nowy, włożony akumulator, auto odpala bezproblemowo.
EKSPERT:To znaczy, że albo nie macie masy na silniku albo macie przewód wysokoprądowy uszkodzony.
Czytaj dalej...

EKSPERT:Momencik, który to jest rok?
MECHANIK:2013.
EKSPERT:1.6?
MECHANIK:Nie, 2.0.
EKSPERT:Ok, jaka moc?
Czytaj dalej...
Zobacz wszystkie przypadki

Klienci o nas

Zobacz wszystkie opinie

Wyróżnienia

Najczęściej zadawane pytania

Ile kosztuje konsultacja?

Pojedyncze konsultacje często składają się z kilku połączeń, ponieważ w wielu przypadkach ekspert prosi mechanika, aby coś sprawdził/zmierzył lub potrzebuje chwili na przeanalizowanie przypadku. Koszt to:

£29
za 20-minutową konsultację
£49
za 40-minutową konsultację
£79/miesiąc
za subskrypcję z nieograniczonymi konsultacjami

gdzie tylko faktyczne minuty połączenia są liczone. W większości przypadków 20 minut jest wystarczające, aby w pełni rozwiązać jeden przypadek.

Oferujemy również miesięczną subskrypcję z nieograniczonymi konsultacjami o nazwie BETiS hotline. Wiele serwisów zdecydowało się na tę opcję, ponieważ zauważyły, że można drastycznie przyspieszyć sobie pracę dzwoniąc często nawet z łatwymi tematami. Jeden mechanik ujął to następująco: "Jak jestem przy aucie to szybciej mi jest zadzwonić do BETiS-u i zapytać o analizę schematu niż pójść umyć ręce, włączyć komputer i znaleźć i przenalizować schemat samemu."

Pierwszy miesiąc BETiS hotline jest darmowy, a później kosztuje £79 miesięcznie (można anulować w każdej chwili).

Wszystkie kwoty są:

  • kwotą brutto dla osób prywatnych (nie-podatników VAT)
  • kwotą netto dla firm (podatników VAT)

Dlaczego w ten sposób?

Jesteśmy firmą mającą siedzibę w Polsce i wystąpiła tu bardzo niecodzienna sytuacja, gdzie ani Polska ani Wielka Brytania nie chcą podatku VAT przy świadczeniu tego rodzaju usług dla nie-podatników VAT. Dopóki przepisy któregoś z krajów się nie zmienią, podatku po prostu nie ma, więc usługi dla osób prywatnych mogą być tak samo tanie jak dla firm.

Kto może korzystać z infolinii?

Wszyscy w Wielkiej Brytanii, posiadający numer telefonu z Wielkiej Brytanii (rozpoczynający się od +44).

Jeśli jesteś z innego kraju i chciałbyś korzystać z BETiS hotline - napisz do nas! Jeśli będziemy mieli wystarczająco dużo chętnych z Twojego kraju to uruchomimy w nim centralę telefoniczną.

W jakich językach funkcjonuje infolinia?

Infolinia funkcjonuje w języku polskim i angielskim, więc możesz wybrać preferowany język. Jeśli zarejestrujesz się do BETiS hotline otrzymasz dostęp do 2 numerów i w każdej chwili możesz korzystać z którego chcesz na takich samych warunkach (może być to przydatne jeśli w Twoim serwisie pracują Anglicy i Polacy).

Jaki zakres merytoryczny ma infolinia?

W chwili obecnej ograniczamy się do pomocy w zakresie samochodów osobowych:

  1. Pełny zakres silników diesla
  2. Pełny zakres silników benzynowych
  3. Silniki zasilane paliwami alternatywnymi LPG, CNG
  4. Pojazdy hybrydowe
  5. Pojazdy elektryczne
  6. Systemy bezpieczeństwa czynnego: ABS, ESP
  7. Systemy bezpieczeństwa biernego: SRS, ochrona pieszych
  8. Systemy wspomagania układów kierowniczych: hydrauliczne, elektro-hydrauliczne, elektryczne
  9. Zawieszenia aktywne
  10. Systemy oczyszczania spalin: DPF, SCR, GPF
  11. Systemy klimatyzacji
  12. Systemy komfortu: centralny zamek, oświetlenie, układy wspomagania parkowania, infotainment, systemy asystujące kierowcy
  13. Pełna analiza schematów elektrycznych – pomoc w wykonaniu diagnostyki i sprawdzenia układu elektrycznego
  14. Analiza schematów ideowych – wyjaśnienie sposobu działania poszczególnych systemów i układów
  15. Bezpieczniki i przekaźniki
  16. Pełna pomoc z zakresu automatycznych skrzyń biegów, w szczególności:
    • Procedury obsługowe
    • Dobór płynów eksploatacyjnych
    • Procedury serwisowe
    • Procedury naprawcze
    • Diagnostyka komputerowa
    • Pomoc w znalezieniu i określeniu uszkodzenia: zarówno elektroniki jak i mechaniki
    • Dynamiczna wymiana oleju
  17. Diagnostyka komputerowa:
    • problemy z podłączeniem i odczytaniem informacji
    • analiza odczytanych kodów usterek
    • analiza wartości rzeczywistych
    • prowadzenie krok po kroku w diagnostyce danego systemu i ustaleniu przyczyny danego problemu
    • procedury diagnostyczne (kodowanie, testy elementów, adaptacje itd.)
  18. Elektronika i elektrotechnika samochodowa
  19. Kalibracja świateł LED, Full LED, Matrix LED, Matrix LED HD, MULTIBEAM, ...
  20. Kalibracja radarów i kamer systemów wspomagających pracę kierowcy
  21. Stosowanie specjalistycznej chemii serwisowej
    • Technologie uszczelnień
    • Technologie klejenia

W jakich godzinach mogę korzystać z infolinii?

Nasza infolinia działa obecnie w dni robocze w godzinach 07:00-15:00 czasu Wielkiej Brytanii (GMT+0 w zimie, GMT+1 w lecie).

Uwaga, ze względu na różnice w dniach wolnych od pracy pomiędzy Polską a Wielką Brytanią jest kilka dni powszednich w Wielkiej Brytanii, w które nie będziemy mogli świadczyć usług. Są to:

  • 1 listopada 2021 - Wszystkich Świętych
  • 11 listopada 2021 - Święto Niepodległości
  • 6 stycznia 2022 - Trzech Króli
  • 3 maja 2022 - Święto Konstytucji 3 Maja
  • 16 czerwca 2022 - Boże Ciało
  • 15 sierpnia 2022 - Wniebowzięcie Najświętszej Maryi Panny
  • 1 listopada 2022 - Wszystkich Świętych
  • 11 listopada 2022 - Święto Niepodległości

Za wszelkie utrudnienia najmocniej przepraszamy.

Jak mogę przerwać subskrypcję BETiS hotline?

Napisz do nas (hotline@ekspertyzy-szkolenia.pl) wiadomość z adresu e-mail, który podałeś podczas rejestracji, najlepiej nie później niż 3 dni robocze przed datą następnej płatności.

Oczywiście dostęp do BETiS hotline zachowasz do końca okresu rozliczeniowego.

Masz inne pytanie?

Zadzwoń na nr BETiS hotline: +44 20 8157 0701 lub napisz do nas wypełniając poniższy formularz.