Skonsultuj się z ekspertem podczas naprawy pojazdu trudnego do zdiagnozowania lub wymagającego specjalistycznej wiedzy.
Partnerzy infolinii:
Wykorzystaj wiedzę specjalistów.
Od 2006 roku szkolimy mechaników z diagnozy i naprawy pojazdów (za nami już ponad 6700 szkoleń), pomagamy serwisom samochodowym w trudnych przypadkach napraw (średnio 1200-1600 telefonów w miesiącu) i piszemy ekspertyzy dla sądów, policji i firm ubezpieczeniowych (ponad 3000 ekspertyz).
Naprawiaj szybciej.
Nietypowe usterki zabierają mnóstwo czasu - skorzystaj z "telefonu do przyjaciela" i uniknij wielu godzin frustrujących poszukiwań.
Zarabiaj więcej.
Gdy trudną naprawę wykonasz w 2 godziny zamiast 8, zyskasz 6 godzin na naprawę innych pojazdów.
Pierwszy miesiąc gratis.
Po zarejestrowaniu możesz spokojnie potestować hotline przez miesiąc i anulować subskrypcję w każdym momencie.
Przypadki z infolinii
EKSPERT: | Jakie to jest auto? |
MECHANIK: | C-Elysée z roku 2014. |
EKSPERT: | Ma Pan numer VIN do niego? |
MECHANIK: | Natürlich! Dyktować? |
EKSPERT: | Poproszę. |
EKSPERT: | To jest diesel? |
MECHANIK: | Tak, 1.6 HDi. BlueHDi. |
EKSPERT: | Który rok Partnera? |
MECHANIK: | Już Panu mówię... 2019 i to jest 100 konny silnik... |
EKSPERT: | Tak, tak, to jest motor BHY, znam go. To ładnie, dziewiętnastka. I macie w silniku błędy? |
MECHANIK: | i chodzi o to... jak należy to zrobić? Czy jest jakaś instrukcja do tego? |
EKSPERT: | W sensie zamienić cały moduł mechatroniczny, tak? Czy sam sterownik? |
MECHANIK: | Tak. Tzn. sterownik, sam sterownik. |
EKSPERT: | Ale wie Pan co, to jest auto z 17 roku... jakie oznaczenie ma tam skrzynia biegów? |
MECHANIK: | DQ381. |
EKSPERT: | Jaki tam jest silnik? |
MECHANIK: | 1.4 benzyna, 103 kW. |
EKSPERT: | Ok, jak dokładnie wygląda sytuacja? |
MECHANIK: | Nie możemy go uruchomić, zachowuje się tak, jakby był słaby akumulator, czyli wysterowanie na rozrusznik, słychać tylko takie tykanie elektromagnesu. I co mogę więcej powiedzieć... sprawdziliśmy instalację, doszliśmy do tego, że jest za słabe wysterowanie ze sterownika silnika na przekaźnik rozrusznika. Mało tego, akumulator jest włożony oczywiście nowy i jak postoi auto przez noc to z rana jak wchodzę do auta, odpalam to jest pstrykanie, ale jak podam drugim akumulatorem prąd tylko i wyłącznie na ten dobry, nowy, włożony akumulator, auto odpala bezproblemowo. |
EKSPERT: | To znaczy, że albo nie macie masy na silniku albo macie przewód wysokoprądowy uszkodzony. |
EKSPERT: | Momencik, który to jest rok? |
MECHANIK: | 2013. |
EKSPERT: | 1.6? |
MECHANIK: | Nie, 2.0. |
EKSPERT: | Ok, jaka moc? |
Zobacz wszystkie przypadki
Najczęściej zadawane pytania
Ile kosztuje konsultacja?
Pojedyncze konsultacje często składają się z kilku połączeń, ponieważ w wielu przypadkach ekspert prosi mechanika, aby coś sprawdził/zmierzył lub potrzebuje chwili na przeanalizowanie przypadku. Koszt to:
£29
za 20-minutową konsultację
£49
za 40-minutową konsultację
£79/miesiąc
za subskrypcję z nieograniczonymi konsultacjami
gdzie tylko faktyczne minuty połączenia są liczone. W większości przypadków 20 minut jest wystarczające, aby w pełni rozwiązać jeden przypadek.
Oferujemy również miesięczną subskrypcję z nieograniczonymi konsultacjami o nazwie BETiS hotline. Wiele serwisów zdecydowało się na tę opcję, ponieważ zauważyły, że można drastycznie przyspieszyć sobie pracę dzwoniąc często nawet z łatwymi tematami. Jeden mechanik ujął to następująco: "Jak jestem przy aucie to szybciej mi jest zadzwonić do BETiS-u i zapytać o analizę schematu niż pójść umyć ręce, włączyć komputer i znaleźć i przenalizować schemat samemu."
Pierwszy miesiąc BETiS hotline jest darmowy, a później kosztuje £79 miesięcznie (można anulować w każdej chwili).
Wszystkie kwoty są:
- kwotą brutto dla osób prywatnych (nie-podatników VAT)
- kwotą netto dla firm (podatników VAT)
Dlaczego w ten sposób?
Jesteśmy firmą mającą siedzibę w Polsce i wystąpiła tu bardzo niecodzienna sytuacja, gdzie ani Polska ani Wielka Brytania nie chcą podatku VAT przy świadczeniu tego rodzaju usług dla nie-podatników VAT. Dopóki przepisy któregoś z krajów się nie zmienią, podatku po prostu nie ma, więc usługi dla osób prywatnych mogą być tak samo tanie jak dla firm.
Kto może korzystać z infolinii?
Wszyscy w Wielkiej Brytanii, posiadający numer telefonu z Wielkiej Brytanii (rozpoczynający się od +44).
Jeśli jesteś z innego kraju i chciałbyś korzystać z BETiS hotline - napisz do nas! Jeśli będziemy mieli wystarczająco dużo chętnych z Twojego kraju to uruchomimy w nim centralę telefoniczną.
W jakich językach funkcjonuje infolinia?
Infolinia funkcjonuje w języku polskim i angielskim, więc możesz wybrać preferowany język. Jeśli zarejestrujesz się do BETiS hotline otrzymasz dostęp do 2 numerów i w każdej chwili możesz korzystać z którego chcesz na takich samych warunkach (może być to przydatne jeśli w Twoim serwisie pracują Anglicy i Polacy).
Jaki zakres merytoryczny ma infolinia?
W chwili obecnej ograniczamy się do pomocy w zakresie samochodów osobowych:
- Pełny zakres silników diesla
- Pełny zakres silników benzynowych
- Silniki zasilane paliwami alternatywnymi LPG, CNG
- Pojazdy hybrydowe
- Pojazdy elektryczne
- Systemy bezpieczeństwa czynnego: ABS, ESP
- Systemy bezpieczeństwa biernego: SRS, ochrona pieszych
- Systemy wspomagania układów kierowniczych: hydrauliczne, elektro-hydrauliczne, elektryczne
- Zawieszenia aktywne
- Systemy oczyszczania spalin: DPF, SCR, GPF
- Systemy klimatyzacji
- Systemy komfortu: centralny zamek, oświetlenie, układy wspomagania parkowania, infotainment, systemy asystujące kierowcy
- Pełna analiza schematów elektrycznych – pomoc w wykonaniu diagnostyki i sprawdzenia układu elektrycznego
- Analiza schematów ideowych – wyjaśnienie sposobu działania poszczególnych systemów i układów
- Bezpieczniki i przekaźniki
- Pełna pomoc z zakresu automatycznych skrzyń biegów, w szczególności:
- Procedury obsługowe
- Dobór płynów eksploatacyjnych
- Procedury serwisowe
- Procedury naprawcze
- Diagnostyka komputerowa
- Pomoc w znalezieniu i określeniu uszkodzenia: zarówno elektroniki jak i mechaniki
- Dynamiczna wymiana oleju
- Diagnostyka komputerowa:
- problemy z podłączeniem i odczytaniem informacji
- analiza odczytanych kodów usterek
- analiza wartości rzeczywistych
- prowadzenie krok po kroku w diagnostyce danego systemu i ustaleniu przyczyny danego problemu
- procedury diagnostyczne (kodowanie, testy elementów, adaptacje itd.)
- Elektronika i elektrotechnika samochodowa
- Kalibracja świateł LED, Full LED, Matrix LED, Matrix LED HD, MULTIBEAM, ...
- Kalibracja radarów i kamer systemów wspomagających pracę kierowcy
- Stosowanie specjalistycznej chemii serwisowej
- Technologie uszczelnień
- Technologie klejenia
W jakich godzinach mogę korzystać z infolinii?
Nasza infolinia działa obecnie w dni robocze w godzinach 07:00-15:00 czasu Wielkiej Brytanii (GMT+0 w zimie, GMT+1 w lecie).
Uwaga, ze względu na różnice w dniach wolnych od pracy pomiędzy Polską a Wielką Brytanią jest kilka dni powszednich w Wielkiej Brytanii, w które nie będziemy mogli świadczyć usług. Są to:
- 1 listopada 2021 - Wszystkich Świętych
- 11 listopada 2021 - Święto Niepodległości
- 6 stycznia 2022 - Trzech Króli
- 3 maja 2022 - Święto Konstytucji 3 Maja
- 16 czerwca 2022 - Boże Ciało
- 15 sierpnia 2022 - Wniebowzięcie Najświętszej Maryi Panny
- 1 listopada 2022 - Wszystkich Świętych
- 11 listopada 2022 - Święto Niepodległości
Za wszelkie utrudnienia najmocniej przepraszamy.
Jak mogę przerwać subskrypcję BETiS hotline?
Napisz do nas (hotline@ekspertyzy-szkolenia.pl) wiadomość z adresu e-mail, który podałeś podczas rejestracji, najlepiej nie później niż 3 dni robocze przed datą następnej płatności.
Oczywiście dostęp do BETiS hotline zachowasz do końca okresu rozliczeniowego.
Masz inne pytanie?
Zadzwoń na nr BETiS hotline: +44 20 8157 0701 lub napisz do nas wypełniając poniższy formularz.